גישור לאחר גירושין

שכתוב הסכם

אם אתם גרושים ומתקשים ליישם את הסכם הגירושין או פסה"ד שניתן בעניינכם בביהמ"ש. אם ניהלתם ביניכם מלחמה שהוכרעה בביהמ"ש ומצאתם את עצמכם מקופחים או שלא הובנתם כראוי. אם אתם מתקשים ליישם את החלטות ההסכם ומוצאים עצמכם רבים בעניינים הקשורים להורות המשותפת או בכלל.

אם אחד מהמצבים האלה נכון לגביכם, אני אוכל להיות לכם לעזר. תוכלו להגיע אלי לגישור כדי לשכתב את הסכם הגירושין שלכם/פסה"ד שניתן בעניינכם. הסיבה יכולה להיות סעיפים "פרוצים" בהסכם, או שההסכם/פסה"ד לא מתייחס לנושאים הרלבנטים לכם. לעיתים הסיבה היא שינוי נסיבות (הילדים בגרו, נישואין שניים, שינוי משמעותי אצל אחד מכם). בהליך גישור שלאחר גירושין תצליחו לבדוק ולהבין מהם הצרכים האמיתיים שלכם ואיך הם ישתלבו עם המציאות החדשה של חייכם כגרושים. אם ישנם סעיפים בהסכם/פסה"ד שקיים עדיין קונפליקט לגביהם – דווקא מהניסיון שצברתם תוכלו ללמוד כיצד לנהל את הקונפליקט אחרת כדי שהקונפליקט לא ימשיך לנהל את חייכם. מתוך זה תגיעו לתובנות חדשות שיטיבו עמכם. כך בהמשך ננסח יחדיו סעיפים בהסכם אותם תהיו מסוגלים לקיים וליישם בחיי היום יום. כך תגיעו להסכמות חדשות וההסכם החדש ביניכם יקבל תוקף של פס"ד מביהמ"ש.

תיאום הורי

אם אתם גרושים והקונפליקט ביניכם גבוה ולכן אתם מתקשים ליישם את פסיקת ביהמ"ש בעניין ילדיכם. אם אתם חוזרים לביהמ"ש שוב ושוב והילדים גדלים כחלק מהקונפליקט ההורי. אם כל נושא בעת הליך הגירושין שלכם מעורר סיבה למאבק; אזי התיאום ההורי עשוי לעזור לכם.

התיאום ההורי מציע לכם דרך אחרת להתמודד עם תחושת חוסר האונים, התסכול והכעס מול בן הזוג לשעבר שממשיך להיות הורה. התיאום ההורי יעזור לכם לשתף פעולה, להתמקד בילדכם, להקטין את הגורמים העוינים במאבק ולפתור סוגיות הוריות. כך תמנעו את מלכוד ילדיכם במאבק. אני יושבת עם שניכם בחדר התיאום, כשאני מצרפת אלי מתאמת הורית נוספת. זהו מודל שפותח  בארה"ב כשהכלים הם כלים ייחודיים שפותחו במיוחד לעבודה עם הורים בקונפליקט גבוה.

יתרונות התיאום ההורי:

  • הפחתת הקונפליקט והגברת שיתוף הפעולה והתקשורת ביניכם ההורים
  • מיקוד בילדיכם מה שיאפשר להם לגדול באוירה בריאה
  • הפחתת היקף הדיונים המשפטיים
  • פתרון מהיר לבעיות יומיומיות הקשורות לילדכם
  • מאפשר אוירה המעודדת הסתגלות יעילה למציאות חדשה

לתיאום הורי ניתן לפנות ביוזמה אישית, בהמלצת איש מקצוע וכן מתוקף החלטת בימ"ש.

ליצירת קשר לליווי ויעוץ: